![]() |
dilluns, 26 d’abril del 2010
PER FÍ HEM ANAT AL PARC GÜELL
El temps ens ha deixat anar al Parc Güell. Ho hem passat molt bé. Aquí podeu veure les fotos. Ja ens direu que us ha semblat.
divendres, 16 d’abril del 2010
dilluns, 12 d’abril del 2010
ESSERS DIVERTITS
Ens hem dibuixat, amb l'ajuda d'una pàgina web molt divertida, com si fóssim uns essers de conte fantàstic.

















Etiquetes de comentaris:
Dibuix,
Informàtica
divendres, 2 d’abril del 2010
Subscriure's a:
Missatges (Atom)



